domingo, 3 de abril de 2016

Taller de iniciación: Miniálbum acordeón

El próximo sábado 16 de abril impartiremos un taller de iniciación al scrapbook en la papelería Alfil.be en la calle Viladrosa de Barcelona.

En él realizaremos un miniálbum con estructura de acordeón utilizando papeles de la colección "Better Together" de Amy Tangerine, papeles llenos de color ideales para guardar las fotos de esta primavera o del verano pasado. Os enseñaremos las técnicas básicas de este hobby que os servirán para aplicar en un montón de proyectos.

El precio del taller es de 22€ y está incluido todo el material. Solo tenéis que traer vuestro material de cortar y pegar: tijeras, cúter, cinta de doble cara, pegamento en barra y cizalla, si tenéis. Y sobretodo muchas ganas de scrapear!

Para cualquier duda e inscripciones, poneros en contacto con nosotras:
MAIL: scricscrap@gmail.com
TELF: 651499135

¡Os esperamos!
---
El proper dissabte 16 de abril impartirem un taller d'iniciació al scrapbook a la papereria Alfil.be al carrer Viladrosa de Barcelona.

Realitzarem un miniálbum amb estructura d'acordió utilitzant papers de la colecció "Better Together" d'Amy Tangerine, papers plens de color ideals per a guardar les fotos d'aquesta primavera o de l'estiu passat. Us ensenyarem les tècniques bàsiques d'aquest hobby que us serviran per a aplicar en molts projectes.

El preu del taller és de 22€ i està inclós tot el material. Només haureu de portar el vostre material de tallar i enganxar: tissores, cúter, cinta de doble cara, pega en barra i cisalla, si en teniu. I sobretot moltes ganes de scrapejar!

Per a dubtes i inscripcions, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
MAIL: scricscrap@gmail.com
TELF: 651499135

Us hi esperem!

No hay comentarios:

Publicar un comentario